Dostępne opakowania:
Proszek do rozpuszczania 200g
lub 400g
10 lub 32 saszetki
90 tabletek

4 źródła magnezu, aby w pełni odzyskać dawną formę

  • Preparat magnezowy z 4 źródeł:
  • Pidolan Magnezu
  • Cytrynian Magnezu
  • Magnez Morski
  • Węglan Magnezu

    Formuła wzbogacona o Fructo-oligosacharydy

BEZ
GLUTENU

BEZ
LAKTOZY

ODPOWIEDNI DLA WEGAN

SŁODZONY STEWIĄ

Dlaczego Magnez od Principium?

Wszystkie zalety Magnezu w rozpuszczalnej formule

MAGNESIO COMPLETO to suplement diety w tabletkach lub proszku zawierający Magnez pochodzący z 4 różnych źródeł: Pidolan, Węglan, Cytrynian, Woda Morska (ekstrahowany z wody morskiej w procesie ewaporacji). Magnez uczestniczy w prawidłowym funkcjonowaniu systemu nerwowego i mięśni oraz pomaga odzyskać siły i zredukować chroniczne zmęczenie.

Formuła jest uzupełniona Fructo-oligosacharydami (FOS), krótkołańcuchowym prebiotycznym błonnikiem, który usprawnia wchłanianie Magnezu w jelitach. Dwie porcje MAGNESIO COMPLETO PRINCIPIUM w proszku 450mg odpowiadają 120% zalecanej dziennej porcji do spożycia. MAGNESIO COMPLETO PRINCIPIUM jest prostym i skutecznym rozwiązaniem w przypadku niedoborów magnezu

Kiedy Stosować

Zaleca się stosowanie w celu przywrócenie prawidłowego funkcjonowania systemu nerwowego oraz mięśni. Dodatkowo Magnez pomaga zwalczyć zmęczenie.

Jak Stosować

Proszek: wsypać zawartość łyżeczki do kawy / saszetki do szklanki letniej wody. Dobrze wymieszać i wypić. Zaleca się jedną lub dwie łyżeczki (saszetki) dziennie, pomiędzy posiłkami. Tebletki: 1-4 tabletki dziennie z niewielką ilością wody pomiędzy posiłkami.

Co Zawiera

Magnez Morski (tlenek, wodorotlenek, siarczan, węglan, chlorek), ekstrahowany z wody morskiej w procesie ewaporacji; Pidolan Magnezu; Węglan; Cytrynian Magnezu; Fructo-oligosacharydy

Dodatkowe informacje

Bez glutenu, bez laktozy, odpowiedni dla wegan, słodzony Stewią.

Opakowanie

Rozpuszczalna formuła: 200g, 400g, 10 saszetek, 32 saszetki
Tabletki: 90 tabletek

SKŁADNIKI

Średnia zawartość2 porcje%ZDS
Magnez Proszek450,00mg120
Magnez Tabletki400,00 mg107

MAGNEZ KIEDY I DLACZEGO

MAGNEZ: CZUJESZ KIEDY GO BRAKUJE

Rozdrażnienie, nerwowość, długotrwały stres, zmienność nastrojów, ciągłe zmęczenie, ból mięśni.

Te symptomy są często kojarzone z niedoborem magnezu; Magnez jest bardzo ważnym minerałem ponieważ uczestniczy w procesach oragnizmu istotnych dla naszego zdrowia i równowagi, a także w wiązaniu wapnia i fosforu w kościach i zębach.
Magnez wpływa na prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i mięśni; pomaga pozbyć się objawów zmęczenia i utrzymać układ kostny w dobrym stanie.

Magnez jest zawarty w wielu produktach spożywczych, ale nieprawidłowo zbilansowana dieta, złe nawyki kulinarne czy uprawianie sportu, przyjmowanie niektórych leków, szczególne stany psychofizyczne tj.: ciąża, karmienie, napięcie przedmiesiączkowe mogą powodować poważne niedobory tego pierwiastka w naszym organizmie.

W tych przypadkach zaleca się suplementację Magnezu.

ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ Z MAGNEZEM

Magnez jest minerałem (symbol chemiczny Mg), który odgrywa bardzo istotną rolę w organizmie ludzkim.

W szczególności przyczynia się do prawidłowego metabolizmu energii, funkcjonowania układu nerwowego i produkcji białka; wpływa również pozytywnie na dobrostan kości i zębów. Magnez pomaga zwalczyć zmęczenie i stany wyczerpania, przyczynia się do normlanego funkcjonowania mięśni.

Potrzebna dzienna porcja magnezu dla dorosłego człowieka to 375mg. Najłatwiej znaleźć magnez w posiłkach tj.: pełnoziarniste płatki, migdały, pistacje i inne orzechy, nasiona roślin strączkowych i zielone warzywa. Jednak znaczna ilość tego pierwiastka jest tracona podczas przetwarzania pokarmów, przechowywania oraz obróbki termicznej (gotowania, pieczenia, smażenia).

Magnez jest wchłaniany w jelicie cienkim i eliminowany z organizmu z kałem i moczem. W przypadku takich dolegliwości jak biegunka, zaparcia i związane z tym przyjmowanie produktów przeczyszczających czy moczopędnych, cukrzycy typu 1, wchłaniane magnezu może być zakłócone lub jego wydalanie przyśpieszone. Dodatkowo zapotrzebowanie na magnez może się zwiększyć w okresie nadmiernego stresu, wyczerpania psychicznego, ciąży, karmienia lub miesiączki. We wszystkich wymienionych przypadkach warto zadbać o suplementację magnezu.